13 listopada 2013

{I znów kolor}

Za oknem zrobiło się jeszcze bardziej szaro niż wcześniej. Już prawie nie ma liści na drzewach. Szaro, buro, nudno. Dodaję więc trochę koloru, co ostatnio robię prawie w każdym poście :)

Pani Małgosia poprosiła mnie jakiś czas temu o uszycie ptaszków. Tych zwykłych i ptaszków innego typu, w innym kształcie. Jeszcze ich nie pokazywałam, więc dziś to nadrabiam.


Są też nowe pluszaki! :) Spodobały się ostatnio, więc uszyłam jeszcze kilka. Polecam na Mikołajki, bo mieszczą się w bucie :)) Dobre do plecaka, żeby dodać otuchy podczas wizyty u lekarza i móc coś pomiętosić, kiedy nie ma nic pod ręką :)


Lubię te ich ogonki :D

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie żywe kolory :) zwłaszcza w Twoich pracach ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne sa a ogonki sa the best :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pluszak z turkusowym sercem skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie cudne te królisie, wszystkie prace piękne i takie dopracowane. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie http://maisondereve-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAA! jakie ogonki :D
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki mają super ogonki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ptaszki śliczniutkie a króliczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. króliczki rewelacja. w ogóle jak ich dużo :)
    ślicznie ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń