3 grudnia 2013

{Trzy Janinki}

Dziś obiecane aniołki w wersji damskiej. Było dwóch Jasiów, teraz muszą być Janinki :)
Na początek aniołek, którego pokazania nie mogłam się doczekać. W sam raz na Święta, ale nie tylko. Zawiesiłam mu na szyi tabliczkę z napisem Welcome, znaną z dawno już przeze mnie nie szytych aniołków powitalnych. Tym razem wisi na sznureczku, nie jest przyszyta na stałe, więc można ją w każdej chwili zdjąć i myślę, że to fajny pomysł :)

Aniołek jest do kupienia, dostępny tutaj: KLIK.



Dwa aniołki w różach powstały już jakiś czas temu dla pani Marty, a właściwie w prezencie dla dwóch dziewczynek, stąd inicjały wyszyte na gwiazdkach.


A poniżej czysta radość właścicielki :) Zdjęcie podesłała pani Marta. 


Jak Wam się podobają?:)

12 komentarzy:

  1. Aniołek szybko znalazł nowy dom, i ja się temu absolutnie nie dziwię:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, ekspresowo został przygarnięty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaśki były super, bo wiadomo, że Jaśki to fajne chłopaki ale Janinki też są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne !
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mają cudne fryzurki...kochane są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczki oczywiscie piekne, jak zawsze ;)
    A zdjecie ze spiaca dziewczynka przeslodkie :)
    Hihi,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na swiateczne candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) i malej damie przypadly do gustu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczności.... dobrze, że tu trafiłam... :)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis :)

    OdpowiedzUsuń