9 czerwca 2014

{Ahoj!}

Zbliża się czas, kiedy widok białych żagli kusi, żeby wybrać się w podróż, gdzie czeka rozgwieżdżone niebo i gitara przy ognisku. Dla tych, którzy za tym tęsknią, uszyłam nowości w marynarskim stylu. Jedną z tych osób jest pani Magda, która urządzała pokoik dla malucha, a nasze tworki jej w tym pomogły.

Bardzo lubię szyć zestawy :)


Mama uszyła kotwicę i pojemniczki.
Reszta, czyli aniołek Jaś, rybki i girlanda to moje dzieło.


Nie skończyłam na zestawie. Uszyłam jeszcze kilka rzeczy, które są dostępne w sklepiku. Nowość to szczególnie rybki, które poza zawieszką, połączyłam w girlandę.

Zawieszka:


Girlanda: 
 
 

 Zestaw pojemniczków:


Girlanda:
 
 

11 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko jest taaakie piękne...!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne pomysły i niesamowita precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wunderschöne sommerdeko hast du gemacht. Eins niedlicher als das andere. Ganz besonders bewundert ich den Anker . Bis bald Bianca

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko cudne, ale włosy jakie ma wspaniałe! To mój największy problem zawsze :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super - fajnie jakby właścicielka tych cudeniek potem pochwaliła się zdjęciem pokoiku, na pewno super będzie się to prezentowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny nadmorski klimacik! Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplet :) Od urodzenia mieszkam nad morzem i szczerze mówiąc klimatami morskimi jestem przesycona i nie za bardzo za nimi przepadam, ale Twój zestaw jest rewelacyjny i chyba przekonuje mnie do polubienia pasków i kotwic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności :))
    Już wiem do kogo się zgłoszę po marynistyczny wystrój pokoju synka jak tylko się przeprowadzimy ;)

    OdpowiedzUsuń