25 czerwca 2014

{Owoce i warzywa}

Czas mi ucieka jak szalony. Wiosna zmieniła się w lato. Gdzieś pomiędzy zamówieniami i obowiązkami dzieje się przyroda, która dostarcza inspiracji. Uwielbiam czerwcową zieleń, a ostatnio urzeka mnie połączenie czerwieni z zielenią, bo kojarzy mi się z truskawkami, czereśniami, porzeczkami - same cudowności. Kiedy Kasia poprosiła mnie o uszycie "czegoś", a szyłam już dla niej sporo rzeczy i nie wiedziałam co tutaj kolejnego wykombinować, pomyślałam o girlandzie. W trakcie szycia naszła mnie ochota na małe wyszywanki i tak udało mi się "namalować" nitką wisienki :) Efekt tak mi się spodobał, że szkoda było mi ją oddawać. Teraz girlanda i pasujące do niej ptaszki zdobią okno w kuchni u przyjaciółki Kasi :)


Teraz cofnę się do kwietnia, kiedy to urodziny miał chrześniak mojego męża - Igor. Wymyśliliśmy, że dostanie od nas wózek, w którym będzie mógł wozić wszystko co tylko mu przyjdzie do głowy, jednak żeby wózek nie był pusty, postanowiłam uzupełnić go o warzywne i owocowe zbiory :) Uszyłam marchewki, jabłka, gruszki, truskawki i dynie. 


 Przy okazji uszyłam kilka dodatkowych jabłuszek, które są dostępne w sklepiku.


Na koniec pokażę Wam torbę zakupową, którą uszyłam i podarowałam teściowej. Trzeba jakość te ziemskie plony z targu przynieść, prawda? :)


Pozdrawiam wszystkich słonecznie i życzę nam wszystkim czasu, który będzie rozciągał się jak guma :))

6 komentarzy:

  1. Cudownie cukierkowo letnio pieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, cudowne. Za każdym razem, gdy oglądam twoje prace, rozpływam się nad nimi, a ochy i achy sypią się bez jakichkolwiek oporów. Odruch bezwarunkowy ;)
    Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń