24 lipca 2014

{Dla rodzeństwa}

Moje Jasie i Janinki przypadły Wam do gustu :) Bardzo się z tego cieszę :)
Pokażę Wam dziś zestawy, które powędrowały do Norwegii, żeby zamieszkać w pokoju rodzeństwa, dziewczynki i chłopca.


Janinka w różu, fiolecie i bieli + ptaszki do zawieszenia po dziewczęcej stronie pokoju:



 I Jaś w błękicie, mięcie i szarości i bieli + oczywiście ptaszki:



Uszyłam też jasiowego Jasia :D, czyli kolejnego na urodziny Jasia, dla którego taki aniołek powstał po raz pierwszy. Tym razem w granacie, z tortem i w krawacie.


Jak myślicie, w jakich kolorach aniołki prezentują się najlepiej?

15 komentarzy:

  1. Cudni młodzieńcy i piękna dziewczynka w ładnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i nie potrafię wybrać jednego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Janince <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze maskotki, wyglądają cudownie! Janinka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne , zakochałam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności takie stylowe=proste .

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że wszystkie aniołki są śliczne :) i pewnie nie jest to tylko moje zdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobają wszystkie kolory ze zdjęć. :) Idealnie pasują. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń