27 sierpnia 2014

{Pastelowe lato}

Widzę, że zaliczyłyśmy duuużą przerwę na blogu, więc trzeba szybko nadrobić zaległości. Sporo rzeczy się uszyło, więc jest co pokazywać :) Najwięcej u nas zamówień na pastelowe cuda, więc takich też kolorków będzie sporo.

Szyłam niedawno kolejne poduchy-kwiatuchy. Tym razem odsłona mniej soczysta :) z błękitnym Minky i tildową łączką.


 Druga poducha z miętowym Minky i tildowymi różyczkami na miętowym tle.


Poducha-siedzisko w kształcie trapezu, na fotel: 


Nie pokazywałam Wam też girland, które kojarzyły mi się z lodami owocowymi:



Szyłam też sporo ptaszków, niektóre są dostępne w sklepiku:


A tu dla odmiany ptaszki z koronką, do romantycznych wnętrz :)


Mama uszyła dwie myszki :)


Ja dołożyłam dwa zestawy pojedynczych ptaszków do zawieszenia:


A to jeszcze nie koniec :) Człowiekowi uciekają gdzieś godziny i dni, nikt podobno nie wie gdzie, a jednak patrząc na powyższe widać, że coś się przez ten czas robiło :))

9 komentarzy:

  1. wszystko w pięknych kolorach, jestem przed urządzaniem pokoiku więc..może coś zamówimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Unos trabajos preciosos!!!!!!!!!! ,me gustan las telas y los colores ,besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności !! Jednak najfajniejsze są myszki i poduszeczki kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory! Za każdym razem kiedy tutaj wpadam kopara mi opada, takie ładne te rzeczy i wesołe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze to wszystko! :) Kolorki śliczne. Mysze sukienusie mają fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pastele, zwłaszcza podusie i mysie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Kwiatek i mysie - moi faworyci :) Mi pastele podobają się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ¡Que trabajos tan bonitos!
    Me encanta lo que haces.
    Besos.
    Lola.

    OdpowiedzUsuń