8 maja 2013

{Uszyte}

Jak pisałam w poprzednim poście, tak też robię. Pokazuję uszyte przez nas w ostatnim czasie rzeczy. Większość na zamówienie, inne spontanicznie. Część dostępna jest w sklepiku, więc tam warto zaglądać. Takie pomieszanie z poplątaniem, ale zacznę od tych, które mają ze sobą coś wspólnego - owockiiiii :)

Truskawki (w sklepiku):


I gruszki (w sklepiku):


Aniołek łazienkowy w kolorze fuksji dla pani Marty.


Dwa królisie (w sklepiku):


Zestawy zawierające dwa pojemniczki i worek na dziecięce skarby (w sklepiku):


Okładka na książeczkę zdrowia dla syna pana Bartosza, Mikołaja:


I okładka na mój notatnik z pomysłami :) Wykorzystałam jedną z moich ulubionych, inspirujących tkanin w drzewa :))


Cholercia, troszkę tego jest, a to jeszcze nie koniec :)
Pozdrawiam słonecznie!

9 komentarzy:

  1. Piękne owocki i całe reszta też prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskaweczki apetyczne a dziś miałam koktajl:-)) zapraszam na rewizytę i letnie DIY na mój blog homefocuss.blogspot.com a potem do mojego sklepu gdzie artykuły od trzech topowych skandynawskich projektantów. Pozdrawiam Gosia z hoemfcouss

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szyjątka:) Chcę jeszcze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły i te materiały... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda tak żywo i kolorowo.
    Wiosna to chyba najlepszy czas inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co tworzycie jest cudne, pozytywnie nastrajające, nie można wręcz oderwać oczu od tych wspaniałości:)
    Pozdrawiam Panie serdecznie. Choć trafiłam do Was przypadkiem już wiem, że będę tutaj bardzo częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko takie kolorowe, piękne i perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności !! Najładniejsze chyba króliczki =) I te truskawki jak żywe !!

    OdpowiedzUsuń